Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "Pipariņi"', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Dati par uzņēmumu    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
3.  Produkta raksturojums    6
4.  Klienti un tirgus situācija    11
5.  Konkurenti    12
6.  Virzība tirgū un mārketinga plāns    13
7.  Projekta realizācija    15
8.  Uzņēmuma vadība un personāls    16
9.  Finanšu plāni    17
10.  SVID analīze    18
11.  Iespējamie riski un to novēršanas vai ierobežošanas iespējas    19
  Pielikumi    20
Darba fragmentsAizvērt

SIA “Pipariņš” (turpmāk Pipariņš) ir dibināts 2006. gada XX septembrī, un tā juridiskā adrese ir Valmieras rajona, Zilākalna pagasts, „Pipariņi”. Uzņēmuma dibinātāji ir Lāsma Apsīte, Una Ūdre, Ainis Bernards.

Šī biznesa plāna mērķis ir tirgus situācijas izpēte, potenciālo klientu un konkurentu apzināšana, lai spētu izvirzīt mārketinga stratēģiju, plānot uzņēmuma finanses un uzņēmuma attīstību, kā arī kredītlīdzekļu piesaistīšana.
Uzņēmums nodarbojas ar augstas kvalitātes zāļu tēju un garšvielu audzēšanu, pārstrādi un tirdzniecību kā bioloģiskā lauksaimniecība. Izvēli par šo komercdarbības veidu noteica attiecīgā nekustamā īpašuma teritoriālais izvietojums, ērta satiksme ar Valmieru un Rīgu, iespējas izveidot bioloģisku ražotni garšvielu un tēju audzēšanai. Salīdzinoši nelielas izmaksas lauku iekārtošanai un apsaimniekošanai, potenciāls darbaspēks par provincei pieņemamu atalgojumu. Pipariņa potenciālie klienti ir ēdināšanas uzņēmumu īpašnieki, kuri savas produkcijas gatavošanā vēlas izmantot dabiskus, pašmāju garšaugus, kā arī saviem klientiem piedāvāt garšīgas un veselīgas zāļu tējas.
Pēc konkurentu izpētes tika secināts, ka Latvijā ir tikai viens konkrēts bioloģiskās saimniecības pārstāvis, kurš nodarbojas tieši ar garšaugu audzēšanu – Māra Kaugure (Aiviekstes pagasts, Vecapēni), kā arī Vidzemes reģionā pāris uzņēmumi, kuri nodarbojas ar līdzīgu uzņēmējdarbības veidu – SIA „Herbe” Cēsīs un SIA „Fito Preparāti” Siguldā – bet nespecializējas tieši garšvielu un zāļu tēju ražošanā un tirdzniecībā ēdināšanas uzņēmumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants