Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Z/s "Straume" mārketinga plāns', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga plāns tika izstrādāts Z/S “Straume” viesu mājai. Tā atrodas Ludzas rajona, Blontu pagastā. Viesu māja ir samēra jauna, uzcelta 2002.gadā.
Mārketingas plānā tiek dota informācija par uzņēmuma pašreizējo situāciju un tirgus izpēte, uzņēmuma stāvokļa analīze (stiprās un vājās puses, iespējas un draudi).
Plānā ir izvirzīti galvenie mērķi un stratēģija, ņēmot vērā, kas ir uzņēmuma klienti.
Izstrādāta mārketinga pasākumu aktivitātes Z/S “Straume” 2008.gadam, kurā ietilpst produkta un servisa politika, cenu politika, izvietojuma un sadales politika, produkta veicināšanas politika. Noteiktas mārketinga pasākumu izmaksas un atbildīgās personas. Aprakstīts pasākumu realizācijas rezultātu kontroles un novērtēšanas veids.

Autora komentārsAtvērt
Atlants