Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Informācijas resursi', 1.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 2.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 3.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 4.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 5.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 6.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 7.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 8.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 9.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 10.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 11.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 12.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 13.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 14.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 15.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 16.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 17.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 18.
  • Referāts 'Informācijas resursi', 19.
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko (preci, uzņēmumu, pakalpojumu) populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, preču iesaiņojums, firmas zīmes utt.
Pirms uzņēmējs sāk reklāmas darbu, viņam ir jānoskaidro šādi jautājumi: ko reklamēt, kas ir reklamējamais objekts (konkrēta prece, uzņēmums, informācija par preču pārdošanu, pakalpojumiem, paziņojums par izpārdošanu u.tml.), kāpēc reklamēt, kāds ir reklāmas mērķis (informējošā, atgādinošā vai pārliecinošā reklāma). Reklāmas mērķiem jābūt iespējami skaidri noformulētiem, lai tos varētu ņemt par pamatu reklāmas veida un izplatīšanas līdzekļu izvēlei. Jānoskaidro kas ir reklāmas auditorija jeb mērķa tirgus? (mājsaimnieces, pusaudži, mednieki, biznesmeņi utt). Katrai auditorijai ir savi reklamēšanas noteikumi, tāpēc jāpārzina reklāmas adresātu psiholoģija. Jāizanalizē cik daudz naudas uzņēmējs var atvēlēt reklāmai, kā arī kāds būtu piemērotākais reklāmas līdzeklis jeb reklāmas nesējs, ko izvēlas atbilstoši mērķa auditorijai, kā arī kāds varētu būt reklāmas teksts?
Veicot šo darbu autore secina:
1. Informāciju par reklāmu, potenciālie klienti var saņemt informāciju par precēm un pakalpojumiem vairākos veidos- no personīgajiem kontaktiem (paziņas, biznesa partneri, kolēģi, draugi, kaimiņi utt.), no iesaiņojuma informācijas — pati prece sevi reklamē, no profesionāļu komentāriem (informācija no neitrāliem avotiem, — ekspertu komentāri žurnālos, patērētāju avīzes, žurnāli, speciālistu konsultācijas), no reklāmām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants