Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 1.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 2.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 3.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 4.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 5.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 6.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 7.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 8.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 9.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 10.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 11.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 12.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 13.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 14.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 15.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 16.
  • Referāts 'Vektoru reizinājumi', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Divu vektoru skalārais reizinājums    5
2.  Divu vektoru vektoriālais reizinājums    7
3.  Triju vektoru jauktais reizinājums    9
3.  Praktiski-eksperimentālā daļa    11
  Secinājumi    12
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Referātam izvirzītais mērķis ir sasniegts un uzdevumi ir izpildīti:
o izskaidrotas vektoru skalārā, vektoriālā un jauktā reizinājumadefinīcijas, tās papildina ģeometriskie zīmējumi;
o risināti uzdevumi, kas ir saistīti ar izvēlēto tēmu;
o izskaidrota šīs tēmas praktiskā nozīme;
o risināti uzdevumus ar vektoru reizinājuma pielietojumu matemātikā, fizikā.
2. Jau vidusskolas kursā esmu ir ieguvis pamatzināšanas par vektoriem: vektora definīcija, grafiskais attēlojums, apzīmējumi, vektora sākumpunkts, galapunkts, vektora modulis (garums), vienādi vektori, nulles vektors, kolineārie vektori, pretējie vektori, vektoru skalārais reizinājums, leņķis starp diviem vektoriem.
3. Teorētiskās zināšanas vajadzēja papildināt, papildus lasot mācību grāmatu un Interneta resursus.
4. Praktiski-eksperimentālās daļas izklāts ir pietiekams, lai raksturotu un atklātu referāta tematiku. To varētu arī papildināt, tomēr līdz ar to būtu jāpatērē daudz vairāk laika.Praktiski –eksperimentālo daļu veidoju saskaņa ar norādījumiem, proti, atrisināju trīs uzdevumus, izmantojot Mathcad datorprogrammu, kas likās daudz sarežģītāk, nekā to daudzās situācijās var izdarīt analītiski uz papīra.
4.1. Teorētiskās daļas izklāsts ir pietiekams, lai raksturotu un atklātu referāta tematiku, arī atrisinātu izraudzītos uzdevumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants