Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 1.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 2.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 3.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 4.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 5.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 6.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 7.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 8.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 9.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 10.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 11.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 12.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 13.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 14.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 15.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 16.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 17.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 18.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 19.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 20.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 21.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 22.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 23.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 24.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 25.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 26.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 27.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 28.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 29.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 30.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 31.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 32.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 33.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 34.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 35.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 36.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 37.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 38.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 39.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 40.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 41.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 42.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 43.
  • Referāts 'Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē', 44.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
1.  Tehnoloģiju loma cilvēka dzīvē    2
1.1.  Mobilo ierīču kaitīgums    2
1.2.  Mobilo ierīču funkcijas    4
1.3.  Mobilo telefonu izmantošana vadot auto    5
2.  Efektīva reklāma    6
2.1.  Reklāmas uztvere-tēli    9
2.2.  CSDD reklāmas kampaņa    9
3.  Metodoloģiskā daļa    11
3.1.  Aptauja    11
3.2.  Intervija    15
4.  Empīriskā daļa    16
4.1.  Reklāmas vizuālais tēls    16
4.2.  GIF attēli    17
4.3.  Reklāmas attēli    24
4.4.  Reklāmas video    25
4.5.  Auditorijas viedoklis par reklāmas kampaņu “Skaties ceļam acīs!”    25
4.6.  Intervija ar CSDD pārstāvi    33
  Secinājumi    35
  Pielikums    36
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Auto vadīšana reizē izmantojot telefonu ir populāra parādība, kas ir ļoti bīstama visiem tuvumā esošajiem un ne vienmēr ieekonomē laiku un ir tā vērta.
2. Šādu reklāmas kampaņa auditorijas domām ir nepieciešams turpināt.
3. Lielākā daļa auto vadītāju izmanto mobilo ierīci reizē vadot auto, kā viens galvenajiem izmantošanas iemesliem ir nepieciešamība sazināties ar citiem cilvēkiem.
4. Lielākām daļa autovadītāju bija redzējuši reklāmas kampaņu un uzskata, ka tā savu efektivitāti panāks ar laiku.
5. Šī reklāmas kampaņa tiks turpināta, jo tā ieņem lielu lomu tās veidotāju domām un ir guvusi pozitīvas atsauksmes.
6. Visvairāk uzmanību piesaistīja video materiāls. Iespējams tāpēc ,ka tas bija orģināls gan idejas ziņā, gan tēlu.
7. Darba autores uzmanību piesaistīja GIF animācijas, to interesanto ideju dēļ, kā arī video materiāls, kas varēja būt saistošs dažādām vecumu grupām.
8. Lai novērstu šādus braukšanas paradumus ir jāturpina šī akcija un jāvērš policistus biežāk kontrolēt auto vadītājus un piemērot pēc likuma noteiktos sodus.
9. Reklāmas materiāli bija izstrādāti ļoti veiksmīgi izmantojot vizuālos izteiksmes līdzekļus. Izcēlās ar kārtīgi pārdomātu saturu un labi sabalansētu humora devu, kas veiksmīgi piesaistīja cilvēku uzmanību.
10. Reklāmas dizaini bija veidoti ar kopīgu ideju , bez pārāk daudz detaļām un vienotā stilā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants