Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.07.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadīšana', 1.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadīšana', 2.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadīšana', 3.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadīšana', 4.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadīšana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Lai realizēt tos strategiskas vadisanas planu rezultate, ir japanak darba processu savstarpēja mijedarbiba, lai iegut darba sinergiju, kas norada uz veiksmīgu darba rezultātu nospraustiem mērķiem. Sinerģija var izpausties dažādās formās:
1)tirgus sinerģija - to panāk apvienojot noteiktas grupas ražojumus, kā izpētot preču pieprasījumu. Tad iespējams panākt rezultatīvu stratēģiju un veiksmīgi pieteikt sevi kā kvalitatīvu preču ražotāju.
2)Izmaksu sinerģija
a)Ražotājs 35 – 40 %
b)Vairumtirgotājs 15 - 20 %
c)Komercaģents 2 – 5 %
d)Mazumtirdzniecība 20 – 35 %
Sabiedrībai nepieciešamās informācijas atražošanas nodrošināšanai un eksistencei.
3)Tehnoloģiskā sinerģija – tā parādās, ja vienas nozares tehnoloģiju veiksmīgi pielieto citā nozarē. Ir iespējams iegūt lielu patēriņa pieprasījumu. Pasaules prakse ir pierādījusi, ka vislielākie sasniegumi ir militārajā jomā un kara tehnikā kā arī kosmosa pētīšanā.
4)Vadības sinerģija – šis ir viens no lielākajiem strīdus jēdzieniem. Taču, ja darba kolektīvā ir sasniegti augsti rezultāti un darbinieki ir godprātīgi strādājuši to sasniegšanā, tad var uzskatīt ir sasniegta vadības sinerģija. Tā ir atkarīga gan no augstākā gan no zemākā darbinieku līmeņa. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants