Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Izvērsts konspekts rotaļnodarbībai ar runas dominanti', 1.
  • Konspekts 'Izvērsts konspekts rotaļnodarbībai ar runas dominanti', 2.
  • Konspekts 'Izvērsts konspekts rotaļnodarbībai ar runas dominanti', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Šodien būsim dzīvnieciņus apciemojuši un nu mums laiks doties atpakaļ, taču pirms mēs to darām jūs katrs varat vienu dzīvnieku paņemt līdzi un skaisti sasēsties aplī. (bērni izvēlas mantiņu un apsēžas).
Audzinātāja aicina bērnus samīļot un nosaukt mīļos vārdiņos, attiecīgi no tā ko viņi izvēlējās- ruksīti, kaķīti, sunīti vai gotiņu.
Tad audzinātāja rosina bērnus pastāstīt par savu līdzpaņemto draugu, uzdodot jautājumus. Mudina bērnus veidot teikumus, nevis atbildes no viena vārda.
Beigās audzinātāja jautā: „Emīl, kādus dzīvniekus tu šodien redzēji” (skan atbilde), „labi un kādus tu Rebeka, šodien dzīvniekus satiki?” un tagad visi kopā nosauksim dzīvniekus, ko šodien satikām (visi kopā).
Labi bērni, jūs esat šodien paveikuši lielisku darbu, tagad varat doties un parotaļāties ar saviem jaunajiem draugiem dzīvniekiem!

Autora komentārsAtvērt
Atlants