Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzticamības faktors loģistikā', 1.
  • Referāts 'Uzticamības faktors loģistikā', 2.
  • Referāts 'Uzticamības faktors loģistikā', 3.
  • Referāts 'Uzticamības faktors loģistikā', 4.
  • Referāts 'Uzticamības faktors loģistikā', 5.
  • Referāts 'Uzticamības faktors loģistikā', 6.
  • Referāts 'Uzticamības faktors loģistikā', 7.
  • Referāts 'Uzticamības faktors loģistikā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Loģistika ietver sevī arī visu to apstākļu kompleksu, kas ir nepieciešami, lai nodrošinātu efektīvu un ekonomisku uzņēmuma funkcionēšanas uzturēšanu (support). Šī uzturēšana arī ir svarīga tādās jomās, kā uzņēmuma plānošana, izveide un attīstība, testēšana un novērtēšana, ražošana, klientu apkalpošana utt.
Lai nodrošinātu to, ka loģistikas sistēma uzņēmumā ir pareizi izveidota, jau uzņēmuma plānošanā ir jāizveido atbilstoši apgādes elementi. Turpinot uzņēmuma plānošanu, aizvien ir jānovērtē, vai šie apgādes elementi spēj izpildīt viņu funkcijas, tādā veidā nodrošinot efektīvu uzņēmuma darbību. Šis novērtēšanas process, kas pēc būtības ir iteratīvs, tiek veikts kombinējot dažādus paredzējumus, analīzes un dažādu modeļu izmantošanu, veicot testus un pārbaudes.
Šī darba mērķis ir iepazīstināt ar dažiem, visbiežāk izmantotajiem kvantitatīvajiem faktoriem, kuri lielā mērā nosaka nepieciešamās uzturēšanas apjomu.
Uzticamību var vienkārši definēt kā iekārtas vai produkta varbūtību apmierinoši strādāt noteiktos apstākļos noteiktā laika periodā. Uzticamības funkciju R(t) var izteikt kā R(t)=1-F(t), kur F(t) ir varbūtība, ka iekārta neizturēs noteikto laiku t. F(t) ir kļūmes sadalījuma funkcija, saucama arī par neuzticamības funkciju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants