Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 1.
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 2.
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 3.
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 4.
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 5.
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 6.
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 7.
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 8.
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 9.
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 10.
  • Paraugs 'Eksāmena darbs statistikā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Izvērtējot iegūtos statistiskos rādītājus jāsecina, ka visas skalas atbilst normālam sadalījumam.
Negatīvisma un netiešās agresijas skalām ir pozitīvs asimetrija koeficients, kas norāda uz to, ka biežāk respondenti šajās skalās norāda zemākus rādītājus par aritmētisko vidējo, nekā augstākus. Meiteņu grupā verbālās agresijas skalai asimetrijas koeficients ir negatīvs, kas nozīmē, ka respondentiem biežāk ir augstākas vērtības par vidējo, nekā zemākas. Tomēr visas šīs iezīmes nav noturīgas, tām ir tikai gadījuma raksturs. Ekscesa koeficienti verbālās agresijas un negatīvisma skalās ir pozitīvi, kas norāda uz izteiktu vērtību koncentrēšanos aritmētiskā vidējā tuvumos viena - divos intervālos, norādot uz šo skalu viendabīgu vērtējumu. Savukārt netiešās agresijas skalā meiteņu grupā ekscesa koeficients ir negatīvs, kas norāda uz to, ka vērtības ir izkliedētas plašā diapazonā, nav izteikta koncentrēšanās 1 - 2 intervālos vidējo aritmētisko tuvumā. Arī šīm iezīmēm ir tikai tendenču raksturs.
3. Tabula. Kolmogorova - Smirnova kritērijs un zēnu grupas netiešās agresijas, negatīvisma un verbālās agresijas skalu statistiskie rādītāji.

Autora komentārsAtvērt
Atlants