Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Sarkanās krāsas nozīme sabiedrībā un logo', 1.
  • Prezentācija 'Sarkanās krāsas nozīme sabiedrībā un logo', 2.
  • Prezentācija 'Sarkanās krāsas nozīme sabiedrībā un logo', 3.
  • Prezentācija 'Sarkanās krāsas nozīme sabiedrībā un logo', 4.
  • Prezentācija 'Sarkanās krāsas nozīme sabiedrībā un logo', 5.
  • Prezentācija 'Sarkanās krāsas nozīme sabiedrībā un logo', 6.
  • Prezentācija 'Sarkanās krāsas nozīme sabiedrībā un logo', 7.
  • Prezentācija 'Sarkanās krāsas nozīme sabiedrībā un logo', 8.
  • Prezentācija 'Sarkanās krāsas nozīme sabiedrībā un logo', 9.
  • Prezentācija 'Sarkanās krāsas nozīme sabiedrībā un logo', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Sarkanā krāsa biznesā

Kad sarkanā krāsa tiek iekļauta firmas logotipā, stilā, tā vienmēr tiks pamanīta. Tā ir piemērota enerģisku reklāmu veidošanai. Ēdināšanas iestādes, ne tikai ļoti rūpīgi izvēlas firmas logo krāsu salikumus, bet arī piemeklē atbilstošās krāsas arī iekštelpu noformējumā. Interjerā sarkanā krāsa atdzīvina vidi, rada siltuma sajūtu. Šo krāsu izmantot tādas telpas interjerā, kur nepieciešama aktivitāte, kustība, piemēram, vietās, kur ir kāpnes, virtuvē vai gaitenī. Taču jāzina, ka sarkano krāsu nevēlams izmantot kā dominējošo - tā var būt kairinoša. Interjerā šī krāsa ļauj radīt spēcīgus efektus. Tā var atdzīvināt vidi, radīt siltuma sajūtu un padarīt telpu elegantu.
Klienti dodas uz restorāniem, lai gardi paēstu, tādēļ šajā gadījumā logo krāsai apmeklētājos ir jāizsauc apetīte. Ja krāsa ir izvēlēta veiksmīgi, tad klienti arī pasūtīs vairāk un vairāk maltītes, tādā veidā veicinot noteiktā restorāna peļņu un stabilitāti tirgū. Restorāni savā dizainā izmanto sarkano krāsu, jo tā ne tikai rosina apetīti, bet arī nogurdina acis un rosina ēst ātri un drīz doties prom. Savukārt, ja kazino tiek izmantota sarkanā krāsa, ir novērots, ka cilvēki, spēlējot azartspēles, izdara lielākas likmes un vairāk riskē. Sarkanā krāsa rosina ātri pieņemt lēmumus. Tā rada arī siltuma izjūtu. Spilgti sarkanas detaļas liek pievērst uzmanību pat visneitrālākajai videi, tādēļ dizaineri bieži vien savas jaunās idejas un projektus izstāda sarkanā gaismā. Tā izceļ attēlus, tekstu, optiski tuvinot un palielinot, tomēr mazāk kā dzeltenā. Šī krāsa piesaista uzmanību vajadzīgajiem virsrakstiem pogām, linkiem. Lai mudinātu cilvēkus rīkoties ātri ,piemēram, klikšķinātu uz pogas vai iegādātos produktu tiek izmantota tieši sarkanā krāsa.
Sarkanās un zilās krāsas izmantošana reklāmās un akcijās, arvien palielinās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants