Vērtējums:
Publicēts: 18.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Telefonbanku analīze', 1.
  • Konspekts 'Telefonbanku analīze', 2.
  • Konspekts 'Telefonbanku analīze', 3.
  • Konspekts 'Telefonbanku analīze', 4.
  • Konspekts 'Telefonbanku analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas komercbankas ir attīstījušas arī tādu mūsdienīgu pakalpojumu virzienu kā M-komercija, kas plašāk pazīstama kā Mobilā banka. Grūti iedomāties mūsdienu vidē biznesa cilvēku vai studentu, kura rīcībā nav mobilā telefona. Tāpēc uz mobilo telefonu bāzes tiek attīstīta M-komercija.
M-komercija ir pasūtījumu veikšana ar tīmekļa starpniecību, bezvadu sakariem izmantojot specializētus telefonus un plaukstdatorus1.
Mobilā banka ir izdevīga tiem cilvēkiem, kuriem ir apgrūtināta pieeja internetam, un nav iespējas izmantot internetbanku vai klients banku. Bankas sāka piedāvāt šos pakalpojumus kopš 2000.gada, sākotnēji pieprasījums pēc šāda veida pakalpojuma bija neliels, jo arī mobilo sakaru tīkls nebija pietiekoši attīstīts un mobilo telefonu funkcijas bija primitīvas, salīdzinot tās ar mūsdienu vides telefonu piedāvājumu un funkcionalitāti, bet laikam ejot un attīstoties ar vien vairāk sāka izmantot šo pakalpojumu, jo mobilais tālrunis ir pieejams katram, un attīstoties mobilo tālruņu funkcijām attīstās līdzās arī banku piedāvātais pakalpojums.
M-komercija apzīmē katru maksājumu transakcijas veidu, kurā to dalībnieki, pakalpojumu nodrošināšanas, saskaņošanas ietvaros, izmanto savas mobilās ierīces.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants