Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 1.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 2.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 3.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 4.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 5.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 6.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 7.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 8.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 9.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 10.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 11.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 12.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 13.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 14.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 15.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 16.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 17.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 18.
  • Referāts 'Informēšanas pienākums saistībā ar saziņu distances līgumā', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Informācijas sniegšanas pienākums pirms līguma noslēgšanas galvenokārt kalpo pušu brīvas gribas paušanas aizsardzībai, kā arī tam, lai nodrošinātu skaidrību un pārredzamību par pušu starpā esošajām līgumattiecībām.
Sniedzot patērētājam informāciju, tai jābūt redzamai/pieejamai pietiekamu ilgu laiku, lai patērētājs to varētu saglabāt un piekļūt jebkurā brīdī vēlāk. Piemēram, efektīvs veids, kā informēt patērētāju, ir ar e-pasta starpniecību, jo tādējādi nosūtītu informāciju patērētājs var saglabāt vai tā tiek noglabāta no tirgotāja gribas un rīcības neatkarīgā failu uzglabāšanas serverī.
Par efektīviem un tieši izmantojamiem saziņas veidiem nav jāuzskata tikai ierastie saziņas līdzekļi, kā telefons un e-pasts, jo mūsdienu tehnoloģiskās attīstības rezultātā virkne citu alternatīvo saziņas mehānismu ir pierādījuši savu darbību kā ātru un ērti izmantojamu. Izvēloties saziņas veidu ar patērētāju, galvenais ir izvērtēt, vai tiek sasniegts tiesību normas mērķis. Ja atbilde ir apstiprinoša, tad tirgotājs var absolūti brīvi izvēlēties piemērotāko saziņas kanālu.
Lai nodrošinātu atbilstošu atteikuma tiesību izmantošanu, tirgotājam ir jāsniedz informācija par termiņiem, procesu, izmaksām par preces nosūtīšanu atpakaļ, kā arī par precēm, uz kurām atteikuma tiesības nav attiecināmas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants