Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Salīdzinoša un maldinoša reklā', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Salīdzinoša un maldinoša reklā', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Salīdzinoša un maldinoša reklā', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Salīdzinoša un maldinoša reklā', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Salīdzinoša un maldinoša reklā', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Salīdzinoša un maldinoša reklā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Salīdzinoša un maldinoša reklāma.
Atbilstoši Latvijas Republikas Reklāmas likumam, maldinoša reklāma” ir tāda reklāma, kura jebkādā veidā, ieskaitot tās pasniegšanas veidu, tieši vai netieši maldina vai varētu maldināt un kura sava maldinošā rakstura dēļ varētu ietekmēt personas ekonomisko rīcību vai kura kaitē vai varētu kaitēt konkurentam.
Nosakot, vai reklāma ir maldinoša, ņem vērā visas reklāmas pazīmes — atsevišķo sastāvdaļu un kopējo saturu, noformējumu, īpaši jebkuru informāciju, kas reklāmā sniegtapar: preču vai pakalpojumu pieejamību, īpašībām, darbību, saturu, ražošanas vai piegādes metodi un datumu, nolūku, lietošanu, daudzumu, ietekmi uz vidi vai cilvēka veselību, preču ģeogrāfisko vai komerciālo izcelsmi vai rezultātiem, kas sagaidāmi no to lietošanas, vai par preču vai pakalpojumu testēšanas vai pārbaudes rezultātiem vai materiālām pazīmēm.”1…

Atlants