Vērtējums:
Publicēts: 07.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 1.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 2.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 3.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 4.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 5.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 6.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 7.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 8.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 9.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 10.
  • Prezentācija 'Pilsētu mārketings', 11.
Darba fragmentsAizvērt


Nozīmīga mārketinga sastāvdaļa ir konkurentu analīze. Pilsētas konkurenti ir citas pilsētas, vai plašāk runājot – citas pašvaldības, kas darbojas tajos pašos piedāvājuma virzienos kā tirgū virzāmā pilsēta.
Sacensībā par tirgu pašvaldības var būt gan konkurentes, gan sabiedrotās. Ir tādi pilsētu atbalstāmie produkti, kas labāk attīstāmi, ja arī kaimiņos tie veiksmīgi attīstās.

Zīmols
Mārketinga teorijā zīmols ir atzīmēts, kā viena no produktu raksturojošām iezīmēm. Tai pat laikā minēts, ka ne visiem produktiem ir zīmols.
Zīmols ir pārdevēja solījums pastāvīgi sniegt pircējam konkrētu labumu, īpašību un pakalpojumu kopumu. Labākie zīmoli izsaka kvalitātes garantiju.
Tātad no mārketinga viedokļa pilsētas zīmola veidošanu un uzturēšanu var uzskatīt, kā vienu no pilsētas mārketinga stratēģijas komponentēm. Un līdz ar to pilsētas zīmola veidošanu nevar atraut no citām pilsētas attīstības darbībām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants