Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 8.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 9.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 10.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 11.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 12.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 13.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 14.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 15.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 16.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 17.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 18.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 19.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 20.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 21.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 22.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 23.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 24.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 25.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 26.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 27.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa vērojumu prakses apraksts', 28.
Darba fragmentsAizvērt

Datums, kurā vērota stunda: 17. aprīlis;
Klase: 2. klase;
Stunda: Dabaszinības
Temats: Kustība
Skolotāja: *******
Stundas mērķis: Pastiprināt izpratni par kustību.
Plānotie uzdevumi:
1. Veidot izpratni, kas ir kustība, ātrums un virziens.
2. Attīstīt prasmi raksturot kustību ātrumu, virzienu un to maiņu.
Stundas , īss konspektīvs izklāsts: Skolotāja pēc ievada stundas bērnus iepazīstina ar šīs stundas tēmu’’ Kustība, ātrums un virziens”. Seko jautājumu sesija:
Kā bērni domā , kas ir kustība?
Vai kustība ir ātrums?
Kas ir kustības virziens?
Ja bērni apjūk par kādu jautājumu skolotāja palīdz atrast pareizo domu. Pēc tam dodas visi ārā un seko āra nodarbība pie upes. Lai pārliecinātos, kāds ir ūdens straumes virziens un ātrums, ūdenī iemet kādu priekšmetu, kas dabai draudzīgs, šoreiz tas ir koka gabaliņš. Skolēni vēro, pārrunā par straumi, tās virzienu, ātrumu.
Rotaļa, kurā izmanto komandas vai rīkojumus: pa labi, pa kreisi, ātrāk, lēnāk utt.
1. Mācību satura atlase veikta atbilstoši audzēkņu vajadzībām, ir nodrošināta iespēja apgūt mācīšanās pamatprasmes izkoptas saskarsmes un sadarbības spējas.
2. Šajā stundā tiek pielietota kolektīvā saskarsmes forma un tā ir veselīga un vispusīga bērna attīstībā jaunākajā skolas vecumā. Sākumskolas vecuma bērniem raksturīga īpatnība ir tā , ka patīk vairāk runāt nekā rakstīt. Skolotāja to arī šajā stundā izmanto.

Autora komentārsAtvērt
Atlants