Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 1.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 2.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 3.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 4.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 5.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 6.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 7.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 8.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 9.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 10.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 11.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 12.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 13.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 14.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 15.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 16.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 17.
  • Biznesa plāns 'IK "Rudzupuķe"', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa idejas kopsavilkums    3
2.  Uzņēmums un tā darbības joma    4
3.  Preces un pakalpojumi    5
4.  Tirgus analīze    7
5.  Mārketings    10
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    11
7.  Uzņēmuma vadība    13
8.  Risks un problēmas    14
9.  Darbības plāns un kalendārs    15
10.  Finansu informācija    16
11.  Finansēšanas stratēģija    18
Darba fragmentsAizvērt

IK „Rudzupuķe” tiek dibināta kā privāta ģimenes frizētava ar plašu frizieru pakalpojumu klāstu gan vīriešiem, gan sievietēm, turklāt uzņēmums, sadarbojoties ar kvalitatīviem matu kopšanas līdzekļu izplatītājiem saviem klientiem piedāvās arī matu kopšanas līdzekļus.
Uzņēmuma īpašnieki – Inese Ločemele un Mareks Ločmelis. Uzņēmuma pamatkapitāls darbības sākumā 10000 latu, ko veidos katra īpašnieka personīgais ieguldījums. Plānots, ka ieguldījums tiks atpelnīts 5-10 gadu laikā.
Uzņēmumu plānots izveidot ģeogrāfiski visizdevīgākajā vietā Ādažos pašā centrā, kur apkārt ir koncentrētas vairākas pašvaldību un privātās iestādes, kas būs galvenie uzņēmuma klienti. Tuvākie konkurenti, kas atrodas nedaudz ārpus paša centra ir „Aija Plus” un „Dream-N”. Konkurentu piedāvāto pakalpojumu klāsts un serviss liek domāt, ka jaunajai frizētavai ir pietiekami liels potenciāls jaunu klientu piesaistē.
Uzsākot darbību ir plānots organizēt atklāšanas svētkus, kas varētu izvērsties par patīkamu atpūtu ģimenes lokā vietējā novadā. Pirmajos trijos uzņēmuma darbības mēnešos tiek plānotas arī aktīvas reklāmas gan vietējā novada avīzē, gan arī TV. Viens no svarīgākajiem mārketinga pasākumiem IK „Rudzupuķe” ir paredzēts augsts servisa līmenis, kas arī vietējiem novada iedzīvotājiem dotu iespēju justies kā labākajos Rīgas friziersalonos. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants