Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Eseja 'Krāsu nozīme uzņēmējdarbībā un daudz kur citur', 1.
  • Eseja 'Krāsu nozīme uzņēmējdarbībā un daudz kur citur', 2.
  • Eseja 'Krāsu nozīme uzņēmējdarbībā un daudz kur citur', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Sarkanā krāsa labi noder produktu, kas asociējas ar enerģiju - dzērienu, automašīnu, sporta piederumu, spēļu ražošanā. Cilvēka ķermenis ir kā afišu stabs, un krāsas, ko izvēlamies, ir kā reklāma, kā vēstījumi, kas ziņo, ko es gribu pateikt un ko saņemt no sabiedrības. Mēs izvēlamies krāsas, kuras mums psiholoģiski pietrūkst, jo katrai krāsai ir sava spēka nozīme.
Analizējot pasaules 100 visizcilāko uzņēmumu logotipus, atklājās, ka gandrīz ceturtdaļa logotipu, bija tieši sarkani. Sarkana ir daudzpusīga krāsa, ko var viegli savienot pārī ar citām spilgtām krāsām, piemēram, dzeltenu vai oranžu, lai dizainam piedotu enerģiskumu, vai ar vēsāku toni, piemēram, zilu, kas līdzsvaros dizainu un piešķirs tam konservatīvāku izskatu.

Atlants