-
SIA "FreakShop"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 3 |
1.1. | Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas | 3 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums un Juridiskais statuss | 3 |
1.1.2. | Uzņēmējdarbības koncepcijas un mērķi | 3 |
1.2. | Pakalpojuma raksturojums | 3 |
1.2.1. | Piedāvātais pakalpojums | 3 |
1.2.2. | Pamatlīdzekļi | 4 |
1.2.3. | Inventārs | 4 |
1.2.4. | Nepieciešamo materiālu iegāde | 5 |
1.2.5. | Izejvielas | 5 |
1.3. | Uzņēmuma vadība un personāls | 6 |
1.3.1. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 6 |
1.3.4. | Darba atalgojums | 6 |
2. | FINANŠU APRĒĶINI | 7 |
2.1. | Plānotie ienākumi | 7 |
2.2. | Plānotie izdevumi gadā | 8 |
2.3. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 9 |
2.4. | Bilance | 9 |
Secinājumi | 10 |
1.2.1. Piedāvātais pakalpojums
Veikals „FreakShop” piedāvā:
1.bižutēriju;
2. galantēriju;
3. apavus;
4. apģērbus;
5. somas;
6.apakšveļu.
Secinājumi
Uzņēmums SIA”FreakShop” pirmajā darbības gadā algo 9 darbiniekus ar atbilstošām izglītībām un licencēm, maksā visus likumā noteiktos nodokļus.
Uzņēmuma gada apgrozījums ir 119364 LVL. Nomaksājot visus izdevumus un pamatlīdekļu, inventāra iegādi uzņēmums guvis peļņu 17 081 LVL apmērā.…
1.1. Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas 1.1.1. Uzņēmuma nosaukums un juridiskais statuss Nosaukums: Apģērbu un aksesuāru veikals „FreakShop”. Uzņēmuma reģistrs: Latvijas uzņēmumu reģistrā 2007. gada 19. septembris, Nr.056318441 Atrašanās vieta: Latvija Juridiskā adrese: SIA „FreakShop”, Liepājā, Vānes iela. Dibinātājs: Liene Bitlerjus, Aiga Linde, Elva Vaivare Uzņēmuma konts: Nr. 565235785569, Hansabanka 1.1.2. Uzņēmējdarbības koncepcija un mērķi Misija: piedāvāt oriģinālus apģērbus un aksesuārus maksātspējīgiem alternatīvā stila piekritējiem. Mērķi: Stratēģiskie: 1. Paplašināt veikala preču klāstu; 2. Trīs gadu laikā kļūt par stabilu uzņēmumu; 3. Izveidot filiāles citās Latvijas pilsētās. Taktiskie: 1. Piesaistīt klientus; 2. Meklēt jaunus preču piegādātājus; 3. Piedalīties dažādās modes, apģērbu, jauniešu un mūzikas pasākumos. Operatīvie: 1. Slēgt līgumus ar preču piegādātājiem; 2. Algot darbiniekus; 3. Atvērt ofisu; 4. Atvērt filiāles; 5. Ņemt dalību dažādos festivālos un pasākumos; 6. Veidot veikala tēlu sabiedrībā.