Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 1.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 2.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 3.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 4.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 5.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 6.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 7.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 8.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 9.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 10.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 11.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 12.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 13.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 14.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 15.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 16.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 17.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 18.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 19.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 20.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 21.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 22.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 23.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 24.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 25.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 26.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 27.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 28.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 29.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 30.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 31.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 32.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 33.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 34.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 35.
  • Referāts 'Informātikas stundu metodiskais nodrošinājums pamatskolai', 36.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Skolēnu vecuma īpatnības pamatskolā    5
  Būtiskas pusaudžu psihiskās attīstības pazīmes    5
  Pusaudzis skolā    5
  Informātikas izglītības realizācijai nepieciešamais metodiskais nodrošinājums    6
  Izglītības standarts    6
  Mācību programma    7
  Mācību līdzekļi    7
  Mācību plāni informātikā pamatskolā 2008./2009. m. g.    8
  Mācību satura plāns 5. klasē    9
  Mācību satura plāns 6. klasē    11
  Mācību satura plāns 7. klasē    13
  Tematiskais plāns    14
  Mācību priekšmeta mērķis    15
  Mācību priekšmeta uzdevumi    15
  Tematiskais plāns informātikā 5. klasei ( 1. – 8. stundai )    19
  Stundu plāni    24
  Secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    28
  Praktiskais darbs    35
  Aleksandra Grīna romāna „Nameja gredzens” analīze    37
Darba fragmentsAizvērt

Mācoties informātiku, skolēniem ir iespēja iepazīties ar informātikas vietu un lomu mūsdienu sabiedrībā, ar informācijas un komunikācijas tehnoloģiju straujajiem attīstības tempiem, sagatavoties informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošanai citu mācību priekšmetu apguvē, novērtēt informātikas nozīmi un nepieciešamību tālākajā izglītībā, veidot stabilu ētisko un tiesisko pamatu savai darbībai.
Lai skolotājs varētu skolēniem mācīt informātiku, tam pašam ir labi jāzina un jāprot strādāt ar datoru, un ir jāprot sagatavoties stundām.
Šis kursa darbs ir izstrādāts, lai parādītu, kā es gatavotos stundām, lai varētu mācīt informātiku pamatskolā.
Kursa darba mērķis
Sagatavot metodisko nodrošinājumu informātikas stundā.
Kursa darba uzdevumi
1.Iepazīties ar pamatizglītības standartu informātikā.
2.Iepazīties ar mācību programmu pamatskolai, ar tās mērķiem, uzdevumiem, mācību saturu, izmantojamām mācību metodēm un līdzekļiem, vērtēšanas formām un metodēm.
3.Iepazīties ar mācību satura plānu, izprast tā izstrādāšanas principus.
4.Iepazīties ar tematisko plānu, izprast tā izstrādāšanas principus.
5.Iepazīties ar stundu konspektu, izprast tā izstrādāšanas principus.
6.Izstrādāt mācību satura plānu 5., 6. un 7. klasei.
7.Izstrādāt tematisko plānu 3. mācību gadā no 1. – 8. mācību stundai.
8.Izstrādāt divu mācību stundu konspektus 3. mācību gadā 1. un 5. mācību stundām. Izstrādāt šīm mācību stundām teorētisko, demonstratīvo un izdales materiālu.
9.Izstrādāt 1 pārbaudes darbu 3. mācību gadā 8. mācību stundai. Izstrādāt pārbaudes darbam vērtēšanas kritērijus un vērtēšanas skalu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants