Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Ētikas reklāmas analizēšana', 1.
  • Prezentācija 'Ētikas reklāmas analizēšana', 2.
  • Prezentācija 'Ētikas reklāmas analizēšana', 3.
  • Prezentācija 'Ētikas reklāmas analizēšana', 4.
  • Prezentācija 'Ētikas reklāmas analizēšana', 5.
  • Prezentācija 'Ētikas reklāmas analizēšana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Nekaitēšanas princips
Šeit ir pārkāpts nekaitēšanas  princips, jo šī reklāma pacientu mudina iepirkties pēc iespējas vairāk, jo sola lielas atlaides. Šī reklāma maldina aptiekas pacientus, jo reklāmā nav kvalitatīvas informācijas par zālēm. Mūsu pienākums ir nekaitēt ar vārdu, attieksmi un rīcību no profesionāļa puses. Pastāstīt pacientam par zāļu lietošanu, par blakusparādībām un kā no tiem izvairīties.

Pacienti ļoti iespaidojas no reklāmām un tāpēc, profesionāļa pienākums būtu pastāstīt  pacientam par sekām un piedāvāt alternatīvas, arī zālēm. Jāatceras, kad pacientam ir tiesības pašam izlemt. Ir autonomijas princips, kur profesionālim ir jārespektē cilvēka izvēli. Par cik reklāma mudina iepirkties, jo ļoti lielas atlaides,  farmaceitam būtu pienākums paskaidrot un izstāstīt par  negatīvo pusi, ja zāles tiek lietotas par daudz, vai bez ārsta konsultācijas. Taču ja pacients izvēlas pirkt izvēlēto medikamentu, profesionāļa pienākums ir respektēt, cik tālu tas nenodara ļaunumu pašam pacientam. 

Autora komentārsAtvērt
Atlants