Vērtējums:
Publicēts: 26.08.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze, stratēģijas izstrāde un iedibināšanas iespējas', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskie stratēģiskās vadības jautājumi    4
1.1.  Stratēģija    4
1.2.  Stratēģiskās vadīšanas procesa attīstība    5
1.3.  Stratēģiskā vadīšanas process    6
1.3.1.  Misija    6
1.3.2.  Vīzija    6
1.3.3.  Mērķis    7
2.  Uzņēmuma ārējās vides pētījums    8
3.  Uzņēmuma iekšējās vides pētījums    10
4.  Uzņēmuma stratēģijas izvēle un pamatojums    12
5.  Secinājumi un rekomendācijas    14
  Imantotās literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

5. Secinājumi un rekomendācijas
Veicot uzņēmuma SIA “X” darbības analīzi, stratēģijas izstrādi un iedibināšanas iespējas, secinu, ka:
1. Tika veikts teorētiskās stratēģiskās vadības jautājumu apskats;
2. Izpētīta uzņēmuma ārēja un iekšējā vide, kas parāda, ka uzsākot uzņēmuma darbību ir jāņem vērā ļoti daudz ietekmējošie faktori, piemēram, patērētāji, konkurenti, piegādātāji, darbinieki, valsts ekonomiskais stāvoklis, valsts politika, tehnoloģijas u.c.;
3. Noskaidrota un analizēta uzņēmuma X stratēģija – biznesa stratēģija, kura iedalās trīs kokurētspējīgajās stratēģijās. Uzņēmuma X gadījumā tiek izmantotas visas trīs konkurētspējīgās stratēģijas: zemu izmaksu, diferencēšanas un fokusēšanas;
4. Izpētīti biznesa stratēģijas plusi un mīnusi, piemēram, ieviešot jaunu tehnoloģiju tirgū pastāv mazs konkurences risks, bet tas ir spēkā līdz brīdim, kad konkurenti parādīsies līdzvērtīgs produkts.

Uzņēmuma darbības analīzes izstrādē, radās arī dažas rekomendācijas:
1. Uzņēmumam ir jāuzlabo attiecības starp darbiniekiem, lai novērstu nesaskaņas un darbinieku rotāciju;
2. Vairāk jāseko līdzi tehnoloģiju jaunumiem, lai biežāk varētu realizēt diferencēšanas stratēģiju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants