Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 1.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 2.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 3.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 4.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 5.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 6.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 7.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 8.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 9.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 10.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 11.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 12.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 13.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 14.
  • Referāts 'Organizācijas komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma komunikāciju sistēmas raksturojums    4
1.1  SIA „X” raksturojums    4
1.1.1.  Uzņēmuma tiesiskā un īpašuma forma    3
1.1.2.  Uzņēmuma darbības veids    5
1.1.3.  Uzņēmējdarbības vide    5
1.2  Uzņēmuma komunikācijas struktūra    6
1.2.1.  Uzņēmumu vadība    7
1.2.2.  Stratēģiskā vadīšana    8
1.3  Uzņēmuma lietvedības sistēmas raksturojums    9
1.3.1.  Lietvedības organizācijas vispārējās prasības    9
1.3.2  Lietvedības dienesta funkcija    9
1.3.3.  Dokumentu apgrozība    10
2.  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Bibliogrāfiskais saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija ir mūsdienu sabiedrības mugurkauls. Mēs dzīvojam un strādājam laikā, kad komunikācijas loma ir kļuvusi īpaši nozīmīga - jāuztur pastāvīgs dialogs ar klientiem, sadarbības partneriem, jāseko līdzi konkurentu darbībai u.tt. Lai tiktu līdzi laikam un gūtu panākumus, pašām organizācijām ir nepārtraukti jāmainās. Iekšējā komunikācija ir kļuvusi par izšķirošo faktoru ceļā uz veiksmi, lai nodrošinātu vidi, kurā visi darbinieki ir vienlīdz iesaistīti un jūtas piederīgi uzņēmuma mērķu īstenošanai.Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības process. Lietišķās komunikācijas uzdevums ir attīstīt cilvēku komunikāciju organizācijā.1
Organizācija ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa (mērķu) sasniegšanai. Visas organizācijas funkcijas – plānošana, organizēšana, līderība, kontrolēšana u.c. ir cieši saistītas ar komunikāciju, tāpēc komunikācija organizācijā ir svarīga, lai varētu īstenot organizācijas kopējos mērķus. Daudzas organizācijas un to vadītāji nepiešķir komunikācijai svarīgu lomu, tādējādi iespējams neizmanto visu organizācijas potenciālu.2
Šā darba mērķis ir aprakstīt un novērtēt reāli eksistējošas organizācijas komunikācijas sistēmu. Pētījuma objekts ir SIA „X”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants