Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 1.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 2.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 3.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 4.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 5.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 6.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 7.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 8.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 9.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 10.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 11.
  • Referāts 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Speciālās izglītības bērnu dažādo grupu kvalifikācija    4
  Speciālās izglītības iestādes    4
  Speciālās klases    4
  Vide speciālajās izglītības iestādēs    5
  Darba organizēšana    6
  Pedagogu darbs ar speciālajiem bērniem    6
  Finansiālie aspekti    7
  Materiālais nodrošinājums un apkārtējā vide    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Speciālā izglītība Latvijā ir augstā līmenī, jo katru gadu tiek realizēti Eiropas Savienības projekti, kas palīdz labiekārtot skolu vidi, uzlabot mācību kvalitāti, radot jaunus mācību priekšmetus un izmantojot dažādas terapijas (mūzikas, mākslas), kas palīdz uzlabot bērnu un jauniešu veselības stāvokli.
2. Speciālas vajadzības var būt gan mācīšanās, redzes, dzirdes, fiziskās attīstības traucējumi, somatiskas saslimšanas, garīgās attīstības traucējumi, garīgās veselības traucējumi.
3. Bērni ar vieglām speciālajām vajadzībām drīkst apmeklēt vispārizglītojošās skolas, tās ir viņu tiesības, izvēlēties skolu, kurā mācīties.
4. Būtu nepieciešams paplašināt īpašu speciālās izglītības skolotāju, asistentu, psihologu sagatavošanu darbam ar īpašām vajadzībām esošiem bērniem.
5. Visefektīvākais bērnu ar speciālajām vajadzībām integrēšanas līdzeklis sabiedrībā ir vispārizglītojošās skolas (tās ir skolas, kur var mainīt un rekonstruēt telpas, pielāgojot tās skolēnu vajadzībām).
6. Ar katru gadu vairāk tiek gādāts par šo jauniešu iespējām iegūst savām iespējām atbilstoša līmeņa zināšanas un iekļauties visas sabiedrības dzīvē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants