Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Interpersonālās komunikācijas postulāti', 1.
  • Eseja 'Interpersonālās komunikācijas postulāti', 2.
  • Eseja 'Interpersonālās komunikācijas postulāti', 3.
  • Eseja 'Interpersonālās komunikācijas postulāti', 4.
  • Eseja 'Interpersonālās komunikācijas postulāti', 5.
  • Eseja 'Interpersonālās komunikācijas postulāti', 6.
  • Eseja 'Interpersonālās komunikācijas postulāti', 7.
  • Eseja 'Interpersonālās komunikācijas postulāti', 8.
  • Eseja 'Interpersonālās komunikācijas postulāti', 9.
  • Eseja 'Interpersonālās komunikācijas postulāti', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Pauls Vaclaviks    5
1.1.  Pirmais postulāts - cilvēks nevar nekomunicēt    5
1.3.  Trešais postulāts - Komunikācija ir uzvedības process, kurā izšķiramas lielākas vienības, kas saistītas cēloniski (punktuācija)    6
1.4.  Ceturtais postulāts – Komunikācijas procesā lieto gan digitālos, gan analogos kodus    6
1.5.  Piektais postulāts – Komunikācija var būt simetriska vai papildinoša    7
2.  Secinājumi    8
3.  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

1.5 Piektais postulāts – Komunikācija var būt simetriska vai papildinoša.
Attiecības var būt simetriskas vai arī viena otru papildinošas. Simetriskās attiecībās iesaistīto pušu rīcība spoguļojas un tām ir raksturīga tieksme mazināt atšķirības un nevienlīdzību. Savukārt papildinošajās attiecībās vienam ir pārākā, otram pakļautā loma, piemēram ārsts un pacients, pasniedzējs un students vai tēvs un dēls.

2. Secinājumi
Katrs savā mūžā esam saskārušies ar katru no šiem postulātiem, rakstot šo referātu arī es vairāk sāku domāt, ka esmu pievērsis diezgan maz uzmanības, kā tad cilvēks komunicē. Tēma ir interesanta un patiesībā prasa iedziļināšānos, uzzināju par lietām, kas mūsu dzīvē notiek pašsaprotami. Uzzināju daudz jauna un cenšos jau visu pielietot praksē, analizēt un saktīties kad būtu piemērotākais brīdis uzsākt sarunu vai jeb kāda veida komunikāciju.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants