-
Nozares un produkta analīze. SIA "Ararc" autoserviss
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
NOZARES VISPĀRĪGS APRAKSTS | 4 | |
MĒRĶA TIRGUS | 5 | |
PIEDĀVĀTIE PRODUKTI | 7 | |
II. | DAĻA | 8 |
SIA „ARARC” PRODUKTU SORTIMENTA RAKSTUROJUMS | 8 | |
MANA UZŅĒMUMA KONKURENTU ANALĪZE | 11 | |
AUTOSERVISS „SIBES” | 11 | |
AUTOSERVISS „DeniF & Co” | 13 | |
AUTOSERVISS „SAILERS” | 15 | |
NOZARES KOMERCIĀLĀS DARBĪBAS ANALĪZE | 17 | |
Iekšzemes kopprodukta izmaiņas pa izlietojuma veidiem | 18 | |
MANA UZŅĒMUMA IESPĒJU UN DRAUDU ANALĪZE | 19 | |
SECINĀJUMI | 20 | |
IZMANTOTO AVOTU PĀRSKATS | 21 |
Secinājumi
Apkopojot visu iegūto informāciju es varu secināt, ka autoservisa darbības finansu rādītāji pagājušos gados bija pietiekami labā līmenī, kas liecina par nozares peļņnesīgumu, bet šī brīža pasaule un Latvijas ekonomiskās krīzes dēļ nozare pārstāj būt tik pievilcīga, lai tajā ieietu, jo samazinājās gan iedzīvotāju kopējā pirktspēja, gan arī kopējie pārdošanas apjomi.
Kā jau minēju darba sākumā, lai uzzinātu mana uzņēmuma iespēju iekļūt šajā nozarē un būt tajā pietiekami rentablam, es veicu 45 nodaļas analīzi. Apkopojot un izanalizējot iegūtos finansiālos rādītājus, es atnācu pie secinājuma, ka šajā laika periodā ir ļoti grūti ielauzties tirgū, jo šodienas valsts ekonomiskā situācija man nedos nekādas izredzes ne tikai izdzīvot, bet arī uzsākt uzņēmuma produktīvu darbību.
Nozarē jau darbojas atpazīstami, reputāciju ieguvuši uzņēmumi, ar kuriem ir grūti konkurēt. Tās arī ir ne mazsvarīgais faktors, kuru obligāti vajag ņemt vēra.
…
BANKU AUGSTSKOLA NOZARES UN PRODUKTA ANALĪZE Uzņēmējdarbības vadīšanas profesionālās studiju programmas studiju 1V grupas students