Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'eDati produkta popularizēšanas un lietojuma palielināšana', 1.
  • Eseja 'eDati produkta popularizēšanas un lietojuma palielināšana', 2.
  • Eseja 'eDati produkta popularizēšanas un lietojuma palielināšana', 3.
  • Eseja 'eDati produkta popularizēšanas un lietojuma palielināšana', 4.
  • Eseja 'eDati produkta popularizēšanas un lietojuma palielināšana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķauditorija
Produkta eDati mērķauditorija ilgtermiņā ir jauni cilvēki, kas izmanto digitālos pakalpojumus kā mākoņdatošanas iespējas, lai glabātu un dalītos ar digitāliem failiem. Lielu daļu no mērķauditorijas sastāda studenti- jaunieši,topošie ofisu darbinieki, kas veido un glabā un dalās mākonī studijām saistītiem failiem, kā arī glabā foto, video u.c. failus.
Stratēģija pakalpojuma atpazīstamības un lietojuma palielināšanai

Autora komentārsAtvērt
Atlants