Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas nepieciešamība mūsdienās', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas nepieciešamība mūsdienās', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas nepieciešamība mūsdienās', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas nepieciešamība mūsdienās', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas nepieciešamība mūsdienās', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas nepieciešamība mūsdienās', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas nepieciešamība mūsdienās', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas nepieciešamība mūsdienās', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Pieaugot cilvēku dzīves kvalitātei un kļūstot apmierinātām pamatvajadzībām, mēs kļūstam arvien vairāk prasīgāki pret savu ikdienu. Cilvēku vairs neapmierina tikai izsalkuma vai mājvietas nodrošinājums, cilvēkam nepieciešama komfortabla un baudāma dzīves ikdiena. Līdz ar to mums palielinās pieprasījums pēc vajadzību apmierināšanas, vēl jo vairāk, cilvēkam ir jāprot izvēlēties no lielā piedāvājuma klāsta, kas sola apmierināt mūsu vajadzības un vēlmes. Tādejādi arvien vairāk ikdienā dzirdam vārdu „mārketings”. Bet cik daudzi patiesībā zina, kas tas ir.
Termins „mārketings” ir cēlies no angļu valodas vārda „tirgus”, ar to saprotot vietu, kur satiekas pircēji un pārdevēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtotu darījumus vai preču naudas maiņu. Mārketinga mērķis ir, lai klienti vēlētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar tā konkurentiem. Lai to panāktu, mārketinga speciālistiem klientiem jāpiedāvā tieši tās preces, kuras viņiem nepieciešamas, un par tādu cenu, kas atspoguļo preču vērtību naudas izteiksmē.
Var izdalīt dažādas mārketinga definīcijas:
Sociālā definīcija – mārketings ir sociāls process, kura laikā indivīdi un grupas iegūst to, kas tiem ir nepieciešams un ko tie vēlas, brīvi radot, piedāvājot un apmainoties produktiem un pakalpojumiem ar citiem indivīdiem un to grupām;
Vadības definīcija – produktu pārdošanas māksla. Mārketinga mērķis ir radīt situāciju, kurā pārdošana ir kļuvusi nevajadzīga. Mārketinga mērķis ir tik labi izzināt un izprast patērētāju, lai produkts vai pakalpojums būtu tieši viņam atbilstošs un patērētājs būtu pašmotivēts to iegādāties;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants