Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Līmeņi un koordinācijas mārketinga tūrismā', 1.
  • Konspekts 'Līmeņi un koordinācijas mārketinga tūrismā', 2.
  • Konspekts 'Līmeņi un koordinācijas mārketinga tūrismā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1.līmenis- šajā līmenī notiek process, kas tiek saskaņots tūrisma uzņēmumā ar patērētāju vēlmēm, kura rezultāts ir tūrisma pakalpojuma sniegšana, patērētāja vēlmes sniegšana .Peļņa tiek virzīta uzņēmumu attīstībai.

2.līmenis- viesnīcas, restorāni. Sistēma, kur kompleksi pēta pieprasījumu un vajadzības ar mērķi uzlabot pakalpojumu sniegšanu, kura ir maksimāli virzīta patērētājam ar konkrētām vēlmēm un vajadzībām.
Funkcijas; 1) Analizē tirgus iespējas.
2) Izvēlas perspektīvu tirgu
3) Stratēģijas izstrāde
4) Tūr. produkta izstrāde
5) Tūr. Pr. Virzīšana un izplatīšana.
6) Jāpiedalās nacionālās, reģionālas un vietējās koncepcijas attīstībā tūrisma realizācijā.
3.līmenis- Asociācijas. Darbība tiek virzīta uz sabiedrības viedokli. Reklāmas prezentācijas.
Funkcijas: 1) Izveidot infrastruktūras pieprasījumu pēc tūr. Prod.
2) Darboties nodokļu un darba likumdošanas tūr. Industrijas interesēs.
3) Paaugstināt apkalpošanas kvalitāti, apkalpojot ārzemju un neārzemju tūristus.
4) Piedāvāt jaunus tūrisma produktus, kas saistīti ar izbraukšanu, iebraukšanu un ar iekšējo tūrismu.
5) Starptautisko standartu ieviešana.
6) Veidot aģentūru tīklus.
7) Sadarboties un sniegt konsultācijas mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.…

Atlants