• Pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana - cēlonis bērnu visatļautībai

     

    Eseja2 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana - cēl', 1.
  • Eseja 'Pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana - cēl', 2.
  • Eseja 'Pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana - cēl', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Bērnu visatļautība rodas no vecāku nezināšanas kā bērnus audzināt. Lielākā daļa vecāku balstās uz savu bērnības pieredzi, tāpēc daudzi izvēlās savus bērnu audzināt „brīvi”, lai sniegtu un neliegtu bērniem tās iespējas, kuras, varbūt, bērnībā vecākiem ir liegtas. Vecāki bērnus audzinot „brīvi” bērniem nenosaka noteikumus, bērns var darīt visu ko vēlās, rezultātā, bērns aug visatļautībā, viņš nezina, ko drīkst un ko nedrīkst. Bērnam ir nepieciešami noteikumi, jo bez tiem viņš apjūk. Ja bērns zina noteikumus, tad viņš jūtās drošībā, jo viņš zina, ko no viņa gaida. Ļaujot bērnam augt bez noteikumiem vai kādiem norādījumiem, bērna psihē rodas haoss. Ja bērns nonāk skolā, kura balstās uz demokrātiskuma principu bērns apjūk, viņš nesaprot, ko no viņa vēlas, ko sagaida, jo iepriekš bērns nav dzīvojis pēc noteikumiem. …

Atlants