Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 1.
  • Konspekts 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 2.
  • Konspekts 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 3.
  • Konspekts 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Sociālā klase var tikt definēta kā individuālista apdzīvošanas vieta. Ar sociālo klasi tāpat saprot arī stāvokli sabiedrībā, kādu vietu cilvēks ieņem tajā. To nosaka ienākuma līmenis, labklājības līmenis, izglītība utt. Indivīdi var tikt grupēti šādās klasifikācijās – klasificēts vadītājs, neklasificēts vadītājs, augstākais vadītājs un profesionālis utt.
Sociālā klase arī netieši norāda arī pozīciju varas hierarhijā. No tirgotāju puses sociālā klase ir vairāk eksistences atspulgs, kura pamatā ir izglītības līmenis, profesionālās vajadzības un individuālo locekļu ekonomiskā vara. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants