Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uz', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uz', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uz', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uz', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uz', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uz', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uz', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uz', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Radio ir lielisks ziņu medijs, jo reportieris var laikus ierasties notikuma vietā, bruņojies ar visām nepieciešamajām tehnoloģijām, aprakstīt notikušo un veikt intervijas. Tas ir viegli pieejams medijs, jo klausītājs paralēli var veikt savus ikdienas darbus, bet esot vienatnē, radio var nodrošināt sabiedrību. Šī radio iezīme ir gan trūkums reklāmas ziņā, jo bieži vien radio nav nekas vairāk kā nepārtraukts fona troksnis. Tajā pašā laikā patiesi veiksmīga reklāma var izklaidēt, biedēt un visbeidzot - izraisīt klausītāja prātā spēcīgus tēlus. Tādējādi radio reklāmas var kļūt par lielisku televīzijas papildinājumu. Kā reklāmas līdzeklis tas ir salīdzinoši lēts, turklāt daudzi klausītāji atzīst, ka viņi drīzāk dod priekšroku radio reklāmām nekā kaitinošajiem radiodīdžeju monologiem. Ļoti populārās radiostacijās, iespējams, izskanēs pārlieku daudz reklāmas, kas pamazām samazina to atstāto efektu uz klausītājiem.
Vides reklāma ir gan stacionāri, gan kustīgi objekti. Lieli, stacionāri reklāmas stendi rotā ēku sienas pilsētās, bet laukos - pakalnus gar galvenajiem autoceļiem. Kustīgi objekti atrodami autobusos; dienas laikā tie var ģeogrāfiskā ziņā piedāvāt elastību, pārvietojoties no vienas mērķa grupas centrā pie citas piepilsētā. Reklāmas projektu vadītājiem tas, protams, jāpatur prātā un ir jāsagatavo īsas ziņas, kas ir viegli uztveramas un ātri apstrādājamas. Vides reklāma ir izcils atgādinošais medijs, kuru ieteicams izmantot reklāmas kampaņas ietveros, lai cilvēki atcerētos firmas vārdu. Tāpat arī vides reklāma ir viens no lētākajiem medijiem. Pie negatīvajiem aspektiem var vēl pieminēt vājo auditorijas dalījumu (reklāmu redzēs visi garāmgājēji).
Lai sasniegtu ģimenes, reklāmas projektu vadītājs izvēlas reklāmu lielākajos rīta laikrakstos un papildina to ar reklāmu televīzijā. Pilsētas upe ir īstā vieta, kur ar roku rakstītos paziņojumus izlikt mazam makšķernieku piederumu veikaliņam. Vislabākais medijs, kur reklamēt sarežģītu tehnisku ražojumu, būs nozares preses izdevums. Vides reklāma nederēs visaptverošiem apdrošināšanas pakalpojumiem, jo to nav iespējams raksturot vienā teikumā un ietvert vienā attēlā. Televīzijas reklāma kopā ar kampaņu internetā jau ir labāka izvēle.
Reklāmas kampaņa ir mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas mēdijos.
Ir gandrīz neiespējami, ka viens reklāmas sludinājums būs pietiekami efektīvs reklāmas līdzeklis, lai ietekmētu mērķa auditoriju. Parasti reklāmdevēji plāno reklāmas kampaņu, kura ietver iepriekš izdomātu tēmu un ar dažādu, reklāmdevēju izvēlētu mediju palīdzību, cenšas ietekmēt izvēlēto mērķa auditoriju. Kampaņas ilgums ir nenoteikts, tā var ilgt dažādus laika posmus – nedēļu, sezonu vai pat vairāku gadu garumā, tikai nedaudz izmainot tās formulējumu.
Viens no svarīgākajiem posmiem reklāmas kampaņu organizācijā ir mērķauditorijas noteikšana, jo ja mērķauditorija tiks nepareizi izvēlēta, tad kampaņa būs nesekmīga un radīsies problēmas veicot kampaņas sasniegumu novērtējumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants