Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 1.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 2.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 3.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 4.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 5.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 6.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 7.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 8.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 9.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 10.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 11.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 12.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 13.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 14.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 15.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 16.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 17.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 18.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 19.
  • Referāts 'Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
2.  Ievads    2
  Reklāmas teorija    4
4.  Politiskās reklāmas un reklāmas saukļa teorija    5
4.1.  Politiskas reklāmas komunikatīvas funkcijas    5
4.2.  Teksta un vārda nozīme politiskajā reklāmā, tā uztvere    6
5.  Pētījuma apraksts    10
5.1.  Pētījumā izmantoto metožu raksturojums    10
5.2.  Kontentanalīze    11
5.3.  Anketēšanas rezultāti    13
6.  Secinājumi un nobeigums    19
  Literatūras saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

2. Ievads

Latvijas Satversmes 2. nodaļas 10. pants nosaka, ka Rīgas Domi ievēl uz četriem gadiem, bet 6. pantā atzīmēts, ka Rīgas Dome tiek ievēlēta vispārīgās, vienlīdzīgās, tiešās, aizklātās un proporcionālās vēlēšanās.

Ir dažādi viedokļi, kas būtu jāpēta politiskajai psiholoģijai. Tā var pētīt personības individuālo īpašību un politiskās izvēles (uzvedības) sakarības. Tāpat tā var pētīt iedzīvotāju attieksmju un politisko izmaiņu sakarības, kā arī cilvēku domāšanas un plašsaziņas līdzekļu dotā satura mijsakarības, kā emocijas mijiedarbojas ar domāšanas un uztveres procesiem politisko norišu fonā.
Tātad politiskā psiholoģija pēta prāta un emociju mijsakarības - procesus politiskajos notikumos, piemēram, lēmuma pieņemšanas procesu vēlēšanās .

Mūsu referāta tēma pašreiz ir aktuāla, jo, kaut gan ne Saeimas, ne Rīgas Domes vēlēšanas šajā gadā nav paredzētas, pašreiz tiek skatīti kriminālprocesi sakarā ar partiju tēriņu pārsniegšanu pašvaldību vēlēšanās. Mums likās interesanti pētīt Latvijas iedzīvotāju dažādu partiju reklāmu uztveri par to, kā šīs reklāmas ietekmēja viņu izvēli pirms pašvaldību vēlēšanām. Tāpēc savam zinātniski pētnieciskajam darbam izvēlējāmies tematu: „Politisko partiju reklāmas saukļu uztvere un interpretācija.”

Autora komentārsAtvērt
Atlants