Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.08.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 1.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 2.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 3.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 4.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 5.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 6.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 7.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 8.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 9.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 10.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 11.
  • Referāts 'Satiksmes vadības sistēma', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SATIKSMES VADĪBAS SISTĒMA    3
1.1.  Sistēmas darbība    4
1.2.  Darbības modeļi    6
1.2.1.  SCOOT – Sadalīšanas cikla optimizācijas metode    6
1.2.2.  SCAT – Sidnejas koordinētā adaptīvā satiksme    7
1.2.3.  OPAC – optimizētā adaptīvās kontroles politika    8
1.3.  Situācija Latvijā    8
  SECINĀJUMI    10
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    11
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Satiksmes vadības sistēmas tiek pielietotas sauszemes transportam – autotransportam un dzelzceļam. Ir iespējami dažādi luksofori, kur katrs no veidiem ir paredzēts tam speciālam pielietojumam, piemēram, velo luksofori, luksofori ceļu darbu regulēšanai, gājēju luksofori ar regulējamu sensoru un atlikušo zaļās gaismas degšanas sekunžu taimeri, transportlīdzekļu luksofori, manevru luksofori u.c.
Lai regulētu satiksmi, tiek pielietotas lietojumprogrammas, datori, dažādi sensori, darbības modeļi. Manuprāt, no sistēmas darbības modeļiem, visefektīvākais ir SCAT – Sidnejas koordinētā adaptīvā satiksme, jo modelis izmanto jau esošus, izstrādātus taimera ciklus, ko no bibliotēkas izvēlās un piemēro atkarībā no ceļu noslogotības, respektīvi, programmai nav nepieciešamība tērēt papildus laiku, lai rēķinātu optimālos signāla cikla laikus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants