Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Saskarsme organizācijā', 1.
  • Referāts 'Saskarsme organizācijā', 2.
  • Referāts 'Saskarsme organizācijā', 3.
  • Referāts 'Saskarsme organizācijā', 4.
  • Referāts 'Saskarsme organizācijā', 5.
  • Referāts 'Saskarsme organizācijā', 6.
  • Referāts 'Saskarsme organizācijā', 7.
  • Referāts 'Saskarsme organizācijā', 8.
  • Referāts 'Saskarsme organizācijā', 9.
  • Referāts 'Saskarsme organizācijā', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Organizācija    3
  Komunikācija    3
  Komunikācijas elementi    3
  Starppersonu komunikācija    5
  Uztveres atšķirības    5
  Psiholoģiskās barjeras komunikācijās    6
  Komunikācijas uzlabošana    7
  Neverbālā komunikācija    7
  Efektīva klausīšanās    8
  Neklausīšanās iemesli    8
  Aktīvās klausīšanās paņēmieni    9
  Nobeigums    10
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa (mērķu) sasniegšanai.
Lai cilvēku kopu uzskatītu par organizāciju, tai jāatbilst sekojošiem kritērijiem:
Cilvēku grupas esamība, kuras dalībnieki strādā kopā ar nodomu sasniegt kopēju mērķi;
Visiem ir viens mērķis (citiem vārdiem – vēlamais rezultāts), kuru visi grupas dalībnieki pieņem par kopēju.
Jau pašā organizācijas definīcijā tika lietots vārds sadarbojas, kas nozīmē savstarpēju cilvēku sadarbību – komunikāciju.

Komunikācija.

Komunikācijas ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā.
Komunikācijas elementi.

Komunikators. Cilvēks, kurš nodod informāciju, var būt šīs informācijas avots. Organizācijās šādi cilvēki ir vadītāji un darbinieki, kuriem ir noteikta informācija un mērķis nodot šo informāciju tālāk.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants