Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 1.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 2.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 3.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 4.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 5.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 6.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 7.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 8.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 9.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 10.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 11.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 12.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 13.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 14.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 15.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 16.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 17.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 18.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 19.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 20.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 21.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 22.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 23.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 24.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 25.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 26.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 27.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 28.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 29.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Ievads    5
1.  Produkta dzīves cikls    6
1.1.  Izstrāde    10
1.2.  Attīstība    10
1.3.  Briedums    11
1.4.  Kritums    13
2.  Bostonas matrica    16
2.1.  Preces - Slaucamās govis    16
2.2.  Preces –Zvaigznes    17
2.3.  Preces – mežonīgie kaķi    17
2.4.  Preces – Suns    17
3.  Preces dzīves cikla ietekmētāji    18
3.1.  Konkurence    18
3.2.  Preces īpašības    19
3.3.  Pircēju reakcija un mode    19
4.  Esošo preču vadīšanas stratēģija    20
4.1.  Preces likvidēšana    20
4.2.  Preces paplašināšana    20
4.3.  Jaunu izmantošanas iespēju un labumu veicināšana    20
4.4.  Cenu vai sadales mainīšana    21
4.5.  Preces pārveidošana    21
5.  Preces dzīves cikla posmu un biznesa raksturlielumu kopsakars    22
6.  Brends (zīmols), tā būtība un nozīme    24
7.  Secinājumi un priekšlikumi    26
8.  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    28
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās strauji mainīgās ārējās vides un pieaugošās konkurences apstākļos, ikviena komercsabiedrība ir spiesta domāt par savu attīstību un konkurētspējas palielināšanu vietējā un globālajā tirgū. Pie šībrīža globalizācijas procesiem, aizvien vairāk komercsabiedrību ir spiestas meklēt jaunas biznesa iespējas, pieņemt jaunus, iespējams ar tradicionālo darbības sfēru nesaistītus lēmumus to attīstībai. Vairums komercsabiedrību arvien vairāk uzmanības pievērš komercsabiedrības iekšējās vides sakārtošanai, jo jebkura darbība ir jāsakārto tās pamatā. Tādejādi, komercsabiedrības ir spiestas domāt par mārketinga sistēmas sakārtošanu un pilnveidošanu, par mārketinga koncepcijām, par ilgtermiņa attīstību. Aizvien vairāk līdzekļu ir jāatvēl komercsabiedrības tēla veidošanai, jo tie laiki ir pagājuši, kad nozarē bija viena vai divas sabiedrības, kuras diktēja situāciju tirgū, ar ko bija spiesti rēķināties to sadarbības partneri. Ir pienācis laiks, ka sadarbības partnerus komercsabiedrība meklē pat pasaules otrā malā. Šobrīd vairums komercsabiedrību savā darbības veidā, stilā un citos tiem zināmos aspektos ir ar krasi vien mazām atšķirībām, tātad vienīgais veids kā veicināt un uzlabot savu attīstību un konkurētspēju ir domāt par mārketinga attīstību, par produktu brendu radīšanu. Vairs ar to vien nepietiek, ka produkts ir saražots un atrodas veikalu plauktos.…

Atlants