Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma cenu politika
Ņemot vērā pieprasījuma izmaiņas pa gadalaikiem, SIA „V.E.D.” cenu politika balstīsies uz:
Konkurentu cenām;
Elastīgām cenām, atkarībā no patērētāju pieprasījuma apjoma;
 Vispārējo ekonomisko stāvokli valstī.
SIA „V.E.D.” sniegto pakalpojumu cenas pamatā noteiks balstoties uz konkurentu cenām un pieprasījuma. Zālāju pļaušanas un jumtu tīrīšanas cenas būs zemākas nekā konkurentiem, bet tādas, lai uzņēmums tā pirmsākumos gūtu peļņu. Peļņa nepieciešama, lai uzņēmums varētu palielināt pakalpojumu klāstu un kļūt lielāks. Šāda cenu politika tiek izmantota, jo uzņēmums ir uzstādījis mērķi divu gadu laikā palielināt sortimenta klāstu, trīs gadu laikā sasniegt gada apgrozījumu līdz Ls 600000 un iegūt pastāvīgu klientu loku. Pakalpojumu cenas ir orientētas uz izmaksu atgūšanu un 50% peļņu, jo uzņēmums piedāvā īpašus pakalpojumus. Pakalpojumi būs pieejami jebkuriem pircējiem ar vidēju ienākumu līmeni. Izstrādājot cenu politiku, tiks ņemtas vērā arī iegūto pastāvīgo klientu vēlmes, piedāvājot atlaides pilnīgai teritorijas sakopšanai un labiekārtošanai.
Cenas tiks vērstas un piemērotas cilvēkiem ar vidēju ienākumu līmeni tā tai, lai atgūtu pašizmaksu, iegūtu lielu skaitu pastāvīgu pircēju skaitu un gūtu peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants