Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība', 1.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība', 2.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Bērniem, iestājoties skolā, ir radies jauns vadošaās darbības tips. Tā ir mācību darbība. Mācību darbību raksturo tas, ka šīs darbības norise saistīta ar dažādu inteletuālās darbības paņēmienu apguvi. Ja pirmsskolas vecuma bērns rotaļu procesā attēloja ārstu un izrakstīja slimniekam recepti, tad viņa rakstīšanas veidam ipaša uzmanība netiek pievērsta. Pirmās klases skolēns mācās rakstīt un dara to, apgūstot šim nolūkam īpašus darbības paņēmienus. Šo jauno vadošas darbības tipu raksturo tas, ka šīs darbības rezultāti tiek vērtēti. Atzīme kļuva par skolotaja darba mērauklu skolas dzīvē, par mācību unj audzināšanas darba kvalitātes spoguli. Atzīme tika pieņemta par skolēna sasniegumu atspoguļošanas līmeni. Tāda vērtēšanas sistēma nespēj nodrošināt skolēna pašapziņas tālāko attīstību.…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/357456

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.