Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 1.
  • Prezentācija 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 2.
  • Prezentācija 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 3.
  • Prezentācija 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 4.
  • Prezentācija 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 5.
  • Prezentācija 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 6.
  • Prezentācija 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis:

ir aprakstīt, novērtēt un veikt secinājumus par Latvijas apkalpošanas līmeni.

Uzdevumi:
Izanalizēt 3 pirkšanas situācijas;
Novērtēt personāla apkalpošanas kvalitāti.
Novērtēt personāla kompetenci;
Novērtēt ieinteresību padošanas vai pakalpojumu sniegšanas procesā.
Noteikt pārdevēja temperamenta tipu.

Atlants