Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Aptaujas veidošana', 1.
  • Konspekts 'Aptaujas veidošana', 2.
  • Konspekts 'Aptaujas veidošana', 3.
  • Konspekts 'Aptaujas veidošana', 4.
  • Konspekts 'Aptaujas veidošana', 5.
  • Konspekts 'Aptaujas veidošana', 6.
  • Konspekts 'Aptaujas veidošana', 7.
  • Konspekts 'Aptaujas veidošana', 8.
  • Konspekts 'Aptaujas veidošana', 9.
Darba fragmentsAizvērt


Anketēšanas popularitāte un šīs metodes plašais pielietojums ir veicinājis tās izmantošanas procedūras pilnveidošanos, lielu vērību pievēršot pareizas izlases veidošanai, anketas dizainam un iespējamās kļūdas aprēķiniem. Tas nozīmē, ka aptaujas veikšanu rūpīgi jāplāno un precīzi jārealizē.

Aptaujas parasti ir 2 veidu
analītiskas (Analītiska aptauja mēģina noskaidrot, kāpēc noteiktā situācija, uzskati eksistē. Šī pieeja nozīmē, ka viens vai divi mainīgie tiek izmantoti, lai pierādītu kādu hipotēzi. Pētnieks pārbauda dažādo mainīgo savstarpējo saistību, lai izdarītu izskaidrojošus secinājumus.)
un aprakstošas (Aprakstošs pētījums dokumentē pašreizējos apstākļus, attieksmes, tātad apraksta eksistējošo situāciju, noskaidrojot iedzīvotāju attieksmes, uzskatus, dzīves stilu aptaujas brīdī.)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants