Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 1.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 2.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 3.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 4.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 5.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 6.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 7.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 8.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 9.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 10.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 11.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 12.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 13.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 14.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 15.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 16.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 17.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 18.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 19.
  • Prezentācija 'Māsas un pacienta mijiedarbība stacionāra apstākļos', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Māsām tiek deleģēta liela atbildība māsu – pacientu attiecību veidošanā tāpēc, ka: - Pacients biežāk kontaktējas ar māsām nevis ar ārstiem, iestādes vadītāju; - Māsas rada pirmo iespaidu par savu iestādi; - Māsas parāda, kādu attieksmi pacients var sagaidīt: vai tā būs profesionāla, efektīva, uz pacientu orientēta, vai nē; - Māsas ir galvenais informācijas avots, palīgs un padomdevējs; - Māsas var panākt, ka pacients ierodas atkal ne tikai patīkamu telpu un interjera dēļ, bet arī māsu izrādītās uzmanības dēļ. Māsai ir jāizvēlas darbības, kuras palīdzētu sasniegt gaidāmo rezultātu, aprūpes mērķis - atrisinātas pacienta problēmas, samazināts stress un diskomforts.
Darba mērķis, uzdevumi, hipoteze

Darba mērķis:
Noskaidrot faktorus, kas sekmē un kavē veiksmīgu pacienta un māsas mijiedarbību slimnīcas nodaļā.
Uzdevumi:
1. Veikt literatūras analīzi, kā teorētisko pamatu pacienta un māsas mijiedarbībai, izmantojot B. Ņūmenas sistēmas modeli, kurš vislabāk teorētiski var pamatot māsas un pacienta mijiedarbības procesu, pielietojot holistisku aprūpes modeli.
2. Balstoties uz literatūru, parādīt, kā māsas varētu veiksmīgāk organizēt un labāk veikt slimnīcas nodaļas māsas darbu.
3. Izmantot kvantitatīvo pētniecības darba metodi, kā darba instrumentu lietojot aptaujas anketu, lai veiksmīgi varētu pierādīt izvirzīto hipotēzi.
4. Veikt datu apstrādi.
5. Analizēt iegūtos rezultātus un izdarīt secinājumus.
Hipotēze:
Produktīva mijiedarbība starp māsu un pacientu paātrina atveseļošanos.


Autora komentārsAtvērt
Atlants