Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmais solis – kopsavilkums par klienta vēlmēm un tā vēsturi.
Ir neizsakāmi svarīgi, lai klients reklāmdevējam kārtīgi izskaidro, ko viņš vēlas no reklāmas panākt un kādi ir šī klienta mērķi.
Svarīgi ir iegūt informāciju uz dotajiem jautājumiem:
Kāds ir kampaņas mērķis? Piemēram, iepazīstināt ar jaunu produktu, palielināt produkta pārdošanas apjomus utt.;
Iepriekšējā kampaņa. Cik veiksmīga bija iepriekšējā kampaņa? Varbūt iegūtas kādas svarīgas atziņas?
Pamatlietas. Klienta vēsture – reģionalitāte, tā apmēri, pētījumi. Produkta vēsture – vai produkts ir uzlabojies? Kādi cilvēki iegādājas šo produktu? Kādā veidā kompānija darbojas? U.c.
Konkurence. Kā darbojas konkurentuzņēmums? Kur un kā viņi reklāmē savu preci?
Kampaņas ierobežojumi. Vai ir laika ierobežojumi? Vai tā ir paredzēta ierobežotam reģionu skaitam?…

Atlants