Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Problēmsituācija projektā un tās risinājums', 1.
  • Referāts 'Problēmsituācija projektā un tās risinājums', 2.
  • Referāts 'Problēmsituācija projektā un tās risinājums', 3.
  • Referāts 'Problēmsituācija projektā un tās risinājums', 4.
  • Referāts 'Problēmsituācija projektā un tās risinājums', 5.
  • Referāts 'Problēmsituācija projektā un tās risinājums', 6.
  • Referāts 'Problēmsituācija projektā un tās risinājums', 7.
  • Referāts 'Problēmsituācija projektā un tās risinājums', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas aģentūra “DMB pluss” piedāvā pilna servisa reklāmas pakalpojumus:
mārketinga komunikācija, zīmola veidošanas stratēģijas, integrētā komunikācija, dažāda veida iepakojumi, visu veidu reklāmas materiāli, tirdzniecības veicināšanas kampaņas, drukas darbi un prezentreklāmas, pilns mediju serviss, tiešā mārketinga nodaļa.
Savas pastāvēšanas laikā aģentūra DMB pluss ir ieguvusi stabilas pozīcijas reklāmas tirgū un uzticamas kompānijas statusu Latvijā. Tagad šīm uzņēmumam pastāv arī filiāles Lietuvā un Igaunijā.
Reklāmas aģentūra DMB pluss sešu gadu laikā ir kļuvusi par modernu un efektīvu reklāmas pakalpojumus sniedzošo uzņēmumu. Veiksmīgi tiek turpināts izaugsmes process gan tehniskā nodrošinājuma, gan ekonomisko rādītāju ziņā.
Zemāk aprakstītajā problemsituacijā galvenās darbojošās personas ir “DMB pluss” ģenerāldirektore Anna, aģentūras klienta kompānijas JYSK pārstāvis – mārketinga un attīstības nodaļas vadītājs Marks, “Jelgavas tipogrāfijas” projektu vadītājs Jānis, kā arī abonēšanas centa “Diena” pārstāvis Māris (šīs pārstāvis uzņemas izplatīt reklāmu pa pastkastītēm).

Problemsituācija
Projekts notika Rīgā, Purvciemā un Pļavniekos, 2002. gada jūlijā, kad centrā Maxima tika atvērts jauns veikals JYSK. Reklāmas kampaņu vadītājs firmai JYSK Latvijā toreiz bija reklāmas aģentūra „DMB pluss”. Lai veiktu reklāmas kampaņas Purvciemā un Pļavniekos, reklāmas kompānija „DMB pluss” nolēma, ka reklāmas kampaņai ir jāsākas ar reklāmas avīžu izplātīšanu, kur būtu dota informācija par veikalu tīklu JYSK kā arī informācija par to, kur Rīgā šos veikalus atrast. Šīs bija mazs projekts kura ietvaros bija jāizstrādā makets, kas ir līdzīgs dāņu JYSK maketam, jāparaksta līgums par 10’000 reklāmas avīžu drukāšanu ar “Jelgavas tipogrāfiju” un līgums ar abonesanas centru “Diena” par izplatīšanu Purvciemā un Pļavniekos katrā mājā katrā pastkastītē (6’000 reklāmas avīžu Purvciemā un 4’000- Pļavniekos).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants