Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas, mārketinga plāni. Kā tie saistīti? Reklāma, sabiedriskās attiecības', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas, mārketinga plāni. Kā tie saistīti? Reklāma, sabiedriskās attiecības', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir process, kas ietver preču un pakalpojumu projektu izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai, ievērojot klientu vēlmes, sasniegtu uzņēmuma mērķus.
Mārketinga pārdošanas veicināšanas procesā tiek izmantots mārketinga komunikāciju komplekss, kas ir ikviena uzņēmuma darbība, ko izmanto uzņēmums, lai informētu, pārliecinātu vai atgādinātu par savām precēm, pakalpojumiem vai pašu uzņēmumu.
Mārketinga komunikāciju komplekss ietver četras sastāvdaļas:
reklāma;
personālā pārdošana;
sabiedriskās attiecības;
pārdošanas stimulēšana, veicināšana.

Līdz ar to var secināt, ka mārketings ir daudz plašākais termins nekā reklāma.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants