Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 1.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 2.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 3.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 4.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 5.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 6.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 7.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 8.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 9.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 10.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 11.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 12.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 13.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 14.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 15.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 16.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 17.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 18.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 19.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 20.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 21.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 22.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 23.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 24.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 25.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 26.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 27.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 28.
  • Referāts '"Liepājas kafijas” tirgus izpēte', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Kafijas vēsture    7
2.  Liepājas kafijas vēsture    10
3.  Produkta pētīšana „4P” kontekstā    12
3.1.  Produkts    12
3.2.  Cena    14
3.3.  Tirgus    15
3.4.  Virzīšana    17
4.  Konkurenti    19
5.  Aptaujas ankešu analīze    21
6.  Secinājumi    25
7.  Izmantotā literatūra    26
  Pielikums    27
  Aptaujas ankešu datu analīze    27
Darba fragmentsAizvērt

Iegriežoties kādā veikalā vai tirgū, pircējs var būt apmierināts ar to, ka tagad var iegādāties visu, ko sirds vēlas. Arī kafija ir viena no tām precēm, ko patērētājs pērk visai bieži un pat patstāvīgi. Tomēr šī produkta lietošanai ir gan pozītīva, gan arī negatīva ietekme uz cilvēku. Citi to lieto pieraduma dēļ, citi, lai gūtu enerģiju.
Tomēr laikrakstam “Neatkarīgā Rīta Avīze” Andris Šķēle atzina, ka kafija nav pirmās nepieciešamības prece. Jau sen vairs nav laiks, kad kafiju pārdeva pret taloniem. Tagad kafija “gaida” savu pircēju, un katrs var staigāt gar veikalu plauktiem, taujājot pēc tās īstās un vienīgās. Kafijas ir dažnedažādas, bet starp tām var ieraudzīt arī mūsu vietējo, Liepājā ražoto šķīstošo un malto kafiju. Kafiju kvalitāte un cenas mēdz būt dažādas. Protams, kafijai, kuras kvalitāte ir visaugstākā, arī cena būs visaugstākā, bet vietējā tirgū tiek tirgotas arī lētākas kafijas, ko var iegādāties vidējo un arī zemāko slāņu iedzīvotāji. Pie šīm kafijām pieder arī “Liepājas cukurfabrikā” ražotā kafija. Šī kafija tiek ražota kopš 1972.gada un jau tad ieguva sava veida popularitāti pircēju vidū. Gadiem ejot ir attīstījusies gan paša uzņēmuma darbība, gan arī kafijas ražošana. Uzņēmums ir pielicis lielas pūles, lai attīstītu savu produkciju un to ievirzītu lielākā tirgū, tāpēc tagad pie Liepājas šķīstošās kafijas ir pievienojušās vēl dažādu veidu Liepājā ražotas kafijas. Tātad, tagad šīs kafijas ražotājfirma pircējiem piedāvā pavisam septiņus kafijas veidus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants