Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 1.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 2.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 3.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 4.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 5.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 6.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 7.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 8.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 9.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 10.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 11.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 12.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 13.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 14.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 15.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 16.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 17.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 18.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 19.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 20.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 21.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 22.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 23.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 24.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 25.
  • Referāts 'Objektorientētas programmēšanas aspekti', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  ABSTRAKCIJA UN IEKAPSULĒŠANA    4
1.1.  Uzdevuma nostādne    4
1.2.  Programmas teksts    4
1.3.  Programmas rezultāti    7
2.  VIENKĀRŠĀ MANTOŠANA    8
2.1.  Uzdevuma nosādne    8
2.2.  Programmas teksts    8
2.3.  Programmas rezultāti    11
3.  OPERATORU PĀRLĀDE    12
3.1.  Uzdevuma nostādne    12
3.2.  Programmas teksts    12
3.3.  Programmas rezultāti    15
4.  PARAMETRISKAIS POLIMORFISMS    16
4.1.  Uzdevuma nostādne    16
4.2.  Programmas teksts    16
4.3.  Programmas rezultāti    19
5.  DRAUGI (FRIEND - MEHĀNISMS)    20
5.1.  Uzdevuma nostādne    20
5.2.  Programmas teksts    20
5.3.  Programmas rezultāti    23
  SECINĀJUMI    24
  LITERATŪRAS SARAKSTS    25
Darba fragmentsAizvērt

Programma ar nosaukumu “OBJEKTORIENTĒTAS PROGRAMMĒŠANAS ASPEKTI ” ir uzrakstīta programmēšanas valodā C++. Tā ir universāla programmēšanas valoda, kas vienlīdz labi noder gan sistēmprogrammēšanas valodai, gan parastu skaitlisku un tekstu apstrādes uzdevumu risināšanai. Sistēmprogrammētājam noderēs plašās iespējas rīkoties ar datu iekšējiem kodiem, darbības ar atmiņas adresēm un standartfunkcijas, kas ļauj tieši strādāt ar datora iekārtām un procesoru.
Programmā ir paredzēti objektorientētas programmēšanas aspekti: abstrakcija un iekapsulēšana, vienkāršā mantošana, operatoru pārlāde, parametriskais polimorfisms, draugi (friend - mehānisms), kas ļauj iepazities ar valodu C++.
Aprakstīt klasi Matrix, kura atbalsta patvaļīgas matricas (divu dimensiju masīva) realizāciju. Klasē jābūt:
private:
atribūti: matricas iekšēja realizācija (**Matr ); rindu skaits (Rows); kolonu skaits (Cols).
public:

Konstruktors Matrix ( ) , lai nodrošinātu inicializāciju "pēc noklusēšanas" (matricas izmēri ir kādas konstantes, inicializācijas formula – patvaļīga).
Konstruktors Matrix ( int R, int C, int *Mm ), kur R ir rindu skaits, C ir kolonu skaits, bet Mm - dati matricas inicializācijai.
Destruktors ~Matrix ( ), lai atbrīvotu izdalītu atmiņu.
Drukāšanas metode: void PrintMatrix ( ) ar modifikatoru const.
Elementa saņemšanas metode int GetElem(int i, int j) un elementa modifikācijas metode void SetElem(int i, int j, int Elem).
Metode no uzdota varianta.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants