Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 13.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 14.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 15.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 16.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 17.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma mārketinga mērķis
Pusgada laikā saglabāt esošo līdera pozīciju piena produktu tirgū (t.i. 85% sieriņu tirgū).
Mārketinga komunikācijas mērķi
Veikt mārketinga komunikāciju aktivitātes, lai saglabātu esošo līdera pozīciju piena produktu tirgū.
Atgādināt pircējiem par esošo „Kārums” sortimentu.
Korporatīva identitāte
Logotips un preču zīme ir viegli atpazīstami un atmiņā paliekoši.
Mājas lapas informācijas atjaunošana.
Vizītkaršu mainīšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants