Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Biznesa etiķete Baltijas valstīs', 1.
  • Referāts 'Biznesa etiķete Baltijas valstīs', 2.
  • Referāts 'Biznesa etiķete Baltijas valstīs', 3.
  • Referāts 'Biznesa etiķete Baltijas valstīs', 4.
  • Referāts 'Biznesa etiķete Baltijas valstīs', 5.
  • Referāts 'Biznesa etiķete Baltijas valstīs', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Pieklājība un patīkama uzvedība ir tikusi augstu vērtēta jau ļoti sen. Pieklājības formas ir veidojušās visā cilvēces attīstības gaitā saskaņā ar attiecīgā laika paražām un tradīcijām. Normas tika piemērotas cilvēku vajadzībām un prasībām. No mūsdienu viedokļa raugoties, senākās normas bija ļoti vienkāršas, pat primitīvas. Etiķetes vēsturiskā attīstība parāda, ka uzvedības normas, ko mūsdienās dēvē par etiķeti, ir pastāvējušas kopš civilizācijas pirmsākumiem. Taču tās ir ļoti elastīgas un mainās līdz ar dzīves apstākļiem. Tagad etiķete vairs netiek uzskatīta par pamācošu vai audzinošu vai arī par augstākās sabiedrības privilēģiju. Lai arī ikdienas un lietišķā saskarsme mūsdienās būtiski atšķiras no iepriekšējos periodos pieņemtās, atbilstoša uzvedība visās situācijās joprojām tiek vērtēta ļoti augstu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants