Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Skolotāja prakse', 24.
Darba fragmentsAizvērt

4. uzdevums.
Apraksti, kā veidoji attiecības ar mentori
Kāda bija mana sadarbība ar mentori ?
Es pret mentori izturējos laipni. Vienmēr jautāju jautājumus, kas man nebija skaidri, it sevišķi par atsevišķiem prakses uzdevumiem. Katru nedēļu es informēju savu mentori par to, ko esmu paveicis attiecībā uz skolotāja praksi. Dienā, kas piedalījos savas mentores ēnošanā, es biju komunikabls. Izteicu savas domas par katru viņas novadīto mācību stundu, iepazīstināju mentori ar savu pieredzi, kā arī pateicu viņai, kas man patika. Ar mentori vienojos, ka veikšu labu darbu viņas labā - izveidošu mācību materiālu angļu valodā par bankām un finansēm.
Vēl mentorei es izskaidroju dažus jēdzienus, kurus biju iekļāvis savā izveidotajā mācību stundas materiālā.

4.1. uzdevums.
Refleksija par praksi: kā praksei gatavojos, kā es jutos, kas man veicās, kas sagādāja grūtības, veicot prakses uzdevumus.
Praksei es ļoti gatavojos. Sākumā es īsti nesapratu, kādēļ vajadzēja vērot stundas, taču jau pēc trešās novērotās mācību stundas man kļuva ļoti interesanti. Prakse man kopumā ļoti patika. Atzīstu, ka prakses sākumā es biju nedaudz apmulsis, taču viss strauji uzlabojās. Mācību stundās es jutos drošs un vēroju skolēnu aktivitāti. Pirms pašas prakses sākuma es diezgan ilgi meklēju informāciju medijos par manu prakses skolu. Es daudz komunicēju ar vairākiem priekšmetu skolotājiem un labi sapratos. Man nedaudz nepatika, ka, komunicējot ar vairākiem priekšmetu skolotājiem, es uzzināju, ka pie atsevišķiem pedagogiem stundas vērot nevarēs, jo viņi to negrib. Man ļoti patika visi trīs prakses semināri, kurus es apmeklēju. Tajos es ļoti aktīvi piedalījos, kas man deva iekšēju gandarījumu par paveikto. Grūtības man sagādāja tas, ka bija jāizplāno laiks, jo paralēli praksei bija jāapmeklē arī lekcijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants