Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 1.
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 2.
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 3.
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 4.
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 5.
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 6.
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 7.
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 8.
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 9.
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 10.
  • Konspekts 'Integrētā stunda - gājputni', 11.
Darba fragmentsAizvērt

2.klase
Datums:
Dominante: dabas zinības
Pakārtotie veidi: latviešu valoda, matemātika, mūzika
Mācību saturs:
Dabas zinības – putni dažādos gadalaikos; nometnieki un gājputni, to dzīvesveids; putnu
pasaules daudzveidība, Latvijā biežāk sastopamie putni, cilvēku un putnu attiecības, putnu
saudzēšana.
Latviešu valoda – informācijas atrašana tekstā; teksta un dzejas uztvere; aktīva klausīšanās;
sinonīmi; atbildes uz jautājumiem un teikumu veidošana.
Matemātika – teksta uzdevumi, garuma mērvienības –metrs un centimetrs.
Mūzika – putnu dziesmu un dabas skaņu saklausīšana, tautas dziesmas dziedāšana.
Prasmes un iemaņas:
raksturot putnu grupas – nometnieki un gājputni,
raksturot putnu uzvedību rudenī;
ievērot apkārtējās vides izmaiņas rudenī;
pazīt Latvijā biežāk sastopamos putnus;
risināt darbības ar divciparu skaitļu saskaitīšanu un atņemšanu;
pabeigt teikumus, izsakot savu domu vai vērtējumu;
nosaukt sinonīmus, iesaistīt tos teikumos;
klausīties dzeju un uztvert tajā izteikto domu, emocijas;
saklausīt putnu balsis, to atšķirību;
būt pozitīviem attieksmē pret dabu, putniem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants