Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.09.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Vadīšanas stils uzņēmumā', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Socioloģiskais pētījums    4
  1.metode - dokumentu analīze    5
  2.metode - anketēšana    6
  3.metode-intervija    7
  Secinājumi    8
  Priekšlikumi    9
  Pielikums    10
  Intervijas laikā uzdotie jautājumi    10
  Anketa „ Vadīšanas stils”    11
Darba fragmentsAizvērt

Nav noslēpums, ka mūsdienu dinamiskajā biznesa pasaulē vadītājam ir vienmēr bijusi un vienmēr būs ārkārtīgi nozīmīga loma uzņēmuma sekmīgā attīstībā. Ne tuvākajā , ne arī tālākajā nākotnē vadītāju nevarēs aizvietot neviens robots, kura algoritmā būtu sarakstītas kaut vai simtiem dažādu teoriju, pētījumu analīžu un ieprogrammētas visas, no kādas kārtējās teorijas viedokļa, izcilam vadītājam nepieciešamās rakstura iezīmes. Tas tā ir tāpēc, ka labs vadītājs ne vienmēr rīkojas pēc „standartizētām metodēm” ,ļoti bieži viņš ir spiests pieņemt neprogrammētus lēmumus, paļauties un intuīciju un konkrētā situācijas ietekmējošiem apstākļiem. Vadītājam ir jāizprot organizācijas sastāvdaļas, ārpuses ietekmes uz organizāciju, kā arī ņemt vērā organizācijas ietekmi uz sabiedrību. Pozitīvu rezultātu sasniegšanai vadītājam ir dinamiski jāsavieno profesionālas iemaņas ar radošam spējām, spēju ietekmēt cilvēkus, prast ģenerēt idejas, būt iniciatoram.
Lai arī kā tur būtu, neapšaubāmi viena no vadītāju raksturojošam pazīmēm ir viņa vadīšanas stils. Kā jau mēs visi zinām pastāv samērā daudz definētu vadības stilu: koleģiālais, liberālais, administratīvais, demokrātiskais, un citi, tomēr viens no viskritizētākajiem neapšaubāmi ir autoritārais. Nereti tiek apgalvots, ka šis stils ne vien neiekļaujas nekādās ētikas normās, bet arī mūsdienu uzņēmumam ir pilnīgi nepiemērots un spēj būt par nopietnu iemeslu uzņēmuma neefektīvai darbībai.
Mūsu pētījums tieši skar augstāk apskatīto jautājumu. Kā pētījuma objektu mēs izmantojām SIA X. Uzņēmuma valde nav apmierināta ar uzņēmuma un tā struktūrvienību darbību, un uzskata, ka rezultāti stipri atpaliek potenciāla snieguma. Kā iespējamais iemesls tiek minēta vadītāja tendence uz autoritāro vadīšanas stilu, kas absolūti neatbilst darbam ar SIA X strādājošo personālu. Mūsu pētījumā mēs nolēmām pārbaudīt vai uzņēmuma vadītāja vadīšanas stils tiešam atbilst autoritārajam un vai tas spēj būt par iemeslu uzņēmuma struktūrvienību neproduktīvajam darbam…

Autora komentārsAtvērt
Atlants